Profiel

Werkervaring

Ruim dertien jaar ervaring als Office manager bij Verheyden cs advocaten BV.

  • Werkzaamheden: in- en uitgaande correspondentie, agendabeheer, organiseren vergaderingen, notuleren, facturering, administratie, inkoop, facilitaire werk­zaamheden, opstellen RI&E en kantoorhandboek, organiseren van seminars, bijwonen sollicitatie-gesprekken, onderhouden website.

Circa vier jaar ervaring als logistiek/secretariaatsmedewerker bij producent van doseerpompen.

  • Werkzaamheden: orderverwerking, facturering, inkoop, assistentie verkopers en diverse secretariaatswerkzaamheden.

Een aantal jaren gewerkt als verkoopmedewerker binnendienst/administratief medewerker bij horecagroothandels.

  • Werkzaamheden: orderverwerking, facturering, telefonisch en schriftelijk verstrekken van product-informatie, assistentie vertegenwoordigers en chauffeurs.

Opleidingen

  • HBO Bedrijfskunde
  • Juridisch Secretaresse
  • Middenstandsdiploma
  • Schoevers Receptioniste-Informatrice
  • HAVO